طراحی و برپایی حرفهای ترین
نمایشگاههای مجازی
با ویژه ترین امکانات اطلاع رسانی بدون محدویت در زمان و مکان برپایی نمایشگاه
نمایشگاه مجازی چند رسانهای
اجرای حرفهای ترین نمایشگاههای مجازی °360 در ایران
برگزاری نمایشگاههای مجازی یکی از بهترین فرصتها برای صاحبان کسب و کار است تا با بهره گیری از فناوری به روز و کارآمد اطلاع رسانی چندرسانهای، محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخاطبان عرضه نمایند. هر آنچه که در نمایشگاههای فیزیکی دارای محدودیت و هزینه ساز است در نمایشگاههای مجازی وجود ندارد. محدودیت در زمان و مکان، هزینههای سنگین اجاره فضا، تجهیزات، حمل و نقل، دکوراسیون، چاپ و تبلیغات محیطی، دوری از محل شرکت یا کسب و کار، از یاد رفتن خدمات و محصولات از ذهن مشتریان پرزنت شده پس از گذشت زمان و… هیچ یک در نمایشگاه های مجازی دائمی وجود نداشته و مخاطبان در هر زمان و مکان میتوانند محصولات یا خدمات کسب و کارها و مشاغل را مشاهده و بررسی کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.
استودیو طراحی و خلاقیت دیجیتال تبریز 360 ارائه دهنده پیشرفته ترین راهکارهای برگزاری نمایشگاههای مجازی در کشور است و با راهکارهای هوشمندانه و کارآمد، دست صاحبان مشاغل و کسب و کارها را برای معرفی نامحدود خدمات و کالاهای خود به مشتریان و مخاطبان باز گذاشته است.
نمایشگاههای مجازی که توسط استودیو تبریز 360 طراحی و تهیه می شوند، تلفیقی از محیط های سه بعدی حرفهای و چشمگیر همراه با قابلیتهای منحصر به فرد اطلاع رسانی چند رسانه ای است.
این نمایشگاهها به راحتی یک کلیک بر روی موبایل، تبلت و رایانه کاربران و مخاطبان قابل مشاهده بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزار، دانلودهای حجیم یا انجام کاری خاص توسط کاربران نمی باشد.
هزینه ساخت این نمایشگاه ها به دلیل بهره مندی از تلفیق گرافیک سه بعدی و دوبعدی در قیاس با مدل سازی سه بعدی محصولات بسیار کمتر بوده و در مدت زمان بسیار کوتاه تری آماده بهره برداری می شوند.
معرفی محصولات و خدمات در نمایشگاههای مجازی ساخته شده توسط پانومن به شکلی متنوع و گسترده انجام می شود. انواع کلیپهای ویدیویی، عکسهای ثابت و گالری عکس، گفتار صوتی، نقشه و پلان، اطلاعات متنی، نظر سنجی، نمایش صفحات وب در نمایشگاه مجازی، لینک به سبد خرید فروشگاههای آنلاین، نمایش انواع نمودار، چارت، اینفوگرافی، قابلیت جایگذاری انواع کاتالوگ و بروشور همراه با امکان دانلود و …
از جمله ویژگی های این نمایشگاه هستند که به نحوی جذاب و چشم نواز در پیش روی مخاطبان قرار می گیرند و تجربهای دلنشین را برای آنها در بازدید از نمایشگاه مجازی رقم می زنند.
تمام آیتم های مورد نظر صاحبان کسب و کار در فضاهای سه بعدی قابل جایگذاری بوده و هر آیتم به صورت اختصاصی قابل کلیک است. پس از کلیک، انواع اطلاعات ذکر شده در خصوص محصول یا خدمت مورد نظر قابل نمایش هستند.
از جمله ویژگیهای بسیار مفید و مهم دیگری که در نمایشگاههای مجازی تبریز 360 قابل ارائه است، امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری و کنفرانس آنلاین بین صاحب غرفه و مخاطبان است. این ویژگی منحصر به فرد شامل امکان برقراری ارتباط دوطرفه میان صاحب غرفه و یک یا تعداد نامحدود مخاطب به صورت صوتی و تصویری بوده و امکان کنترل گردش در فضای نمایشگاه نیز می تواند صرفاً در اختیار صاحب غرفه و یا هریک از مخاطبان با تایید صاحب غرفه باشد. به عنوان مثال صاحب غرفه می تواند مخاطبان را به بخش خاصی از فضای غرفه یا نمایشگاه هدایت نموده و انواع محصولات و اطلاعات را به آنان نمایش دهد.